COMUNICAT PER A LES ADMINISTRACIONS I COSSOS DE SEGURETAT

SINTRAPORT agraeix a tots els col·lectius les mostres de solidaritat, suport i missatges en les xarxes socials que es puguin produir a causa de la nostra lluita a aconseguir els nostres drets.

És important esmentar, que els problemes que té la nostra organització respecte al nostre treball en el Port de Barcelona, només i únicament el podem explicar amb total transparència i claredat nosaltres per a no crear confusions als mitjans informatius i a l’opinió pública.

És per això que agrairíem als altres col·lectius que en aquest apartat només el fes els dirigents de Sintraport , ja que som els artífexs d’aquesta mobilització que es realitzarà el dia 18 de març de 2019.

Per a nosaltres és molt important la nostra imatge social i intentem sempre fer les nostres reivindicacions de la millor manera possible, informant i sol·licitant amb anterioritat dels nostres actes a les administracions competents i cossos de seguretat de l’estat per a defensar els nostres drets de forma pacífica sense alteracions ni desordre públic.

Dit això, Sintraport vol deixar clar que aquesta organització no fa crida a cap altre col·lectiu perquè s’adhereixi a les nostres mobilitzacions o reivindicacions.

Sense més, dir que esperem una bona mobilització i informació a tots els mitjans perquè quedi constància de les nostres intencions, que no és més que aconseguir els nostres objectius lluitant sempre de forma pacífica però digna per a la millora de les condicions de treball dels nostres associats.

Com a major representant de l’organització i en nom de tota la meva junta directiva, estarem sempre a la disposició de totes les administracions, mitjans de comunicació i cossos de seguretat per a qualsevol tipus d’informació o aclariment que sigui necessària.

Vicente Rodriguez Doblado.

President de Sintraport